Masz Pytania? Zadzwoń lub Napisz +48 533 888 513 biuro@modernsolution.pl
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge
Poziomy silnik diesel LONCIN D350
Poziomy silnik diesel LONCIN D350
Poziomy silnik diesel LONCIN D350
Poziomy silnik diesel LONCIN D350
Poziomy silnik diesel LONCIN D350
Poziomy silnik diesel LONCIN D350

Poziomy silnik diesel LONCIN D350

  • Silnik:  1 cyl. DIESEL z poziomym wyjściem wału napędowego,4-suw,wtrysk bezpośredni Moc: 6,7KM/3600rpm Średnica wału: 25mm  
Rozmiar
3 180,00 zł
brutto / szt.
Cena regularna / szt.
14 dni na łatwy zwrot
Bezpieczne zakupy
Kup na raty (oblicz ratę)
Produkt wyprzedany
Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail o ponownej dostępności produktu.
Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Powyższe dane nie są używane do przesyłania newsletterów lub innych reklam. Włączając powiadomienie zgadzasz się jedynie na wysłanie jednorazowo informacji o ponownej dostępności tego produktu.
Marka
  • Moc silnika napędowego Loncin jest prawie 25% (prawie 1 kW) wyższa w porównaniu z innymi podobnymi silnikami z mniejszym zużyciem oleju o tej samej mocy i szerszym zastosowaniu.
  • Łatwy start: zaprojektowane z myślą o automatycznej dekompresji, bardziej wygodne do pracy dla użytkownika; w zakresie zimnego rozruchu, silnik z rozrusznikiem  zasilany napięciem elektrycznym do ogrzewania wlotu powietrza, aby zapewnić łatwy start, nawet w niskich temperaturach.
  • Niski poziom hałasu i wibracji: szum jest o 2 dB niższa niż podobnych urządzeń. 
  • Długa żywotność: korpus silnika, wał korbowy, korbowód i inne struktury są zaprojektowane na wysoką wytrzymałość, a użytkownicy mają zapewnioną bezpłatną gwarancję na 2000 h lub 2 lata.
  • Łatwa obsługa: napowietrzny zawór może zmniejszyć akumulację węgla, kontrolę w miejscu głowicy można przeprowadzić z łatwością, filtra powietrza z materiału piankowego odporny na kurz.
  • Unikalny wygląd: kompaktowa konstrukcja, racjonalne rozplanowanie i opatentowany wygląd
  • W odniesieniu do konstrukcji tłoka i cylindra mechanizm pojazdu i płaszcza tłoka jest pokryty dwusiarczkiem molibdenu, materiału smarnego, w celu zwiększenia mocy i w celu zmniejszenia tarcia i hałasu między tłokiem i tuleją cylindra.
  • Doskonała kompatybilność: lekkie i wykwintne produkty w wyniku poprawy konstrukcji tłumika, rozrusznika, filtra powietrza i zbiornika paliwa, które są bardziej wygodne dla użytkowników

          Rodzaj silnika

          Jeden cylinder, pionowy walec,

  4-suw, wymuszone chłodzenie, wtrysk bezpośredni

          Pojemność skokowa

          349cc

          Średnica cylindra x Skok

          78mm x 73mm

          Moc netto

         4,9kW / 3600rpm

          Moment obrotowy netto

          15,5N.m / 2400rpm

          Prędkość biegu jałowego

          1300 ± 100r / min

          Stopień sprężania

          21:1

          Średniaca wału

          25mm

          Obrotów WOM

          Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (od strony WOM)

          Układ zapłonowy

          Tranzystorowy zapłon magneto

          Rozruch

          Ręczny / Elektryczny 

          Gaźnik

          Motyl

          Układ smarowania

          Wymuszone smarowanie

          System Gubernator

          Odśrodkowa typu masa

          Oczyszczacz powietrza

          Filtr piankowy,

          Pojemność zbiornika oleju

          1.1L

          Zbiornik paliwa pojemność

          3.5L

          Waga netto

          43 kg

          Wymiar

          400 × 440 × 460

 

Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy niezwłocznie, najciekawsze pytania i odpowiedzi publikując dla innych.
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
pixel